انجمن صنفی مجازی ایرنا

وبلاگی برای طرح درخواست های صنفی خبرنگاران ایرنا

انجمن صنفی مجازی ایرنا

وبلاگی برای طرح درخواست های صنفی خبرنگاران ایرنا

سخنی تازه

این وبلاگ برای طرح درخواست ها و مطالبات صنفی همکاران ایجاد شده است و در صورت استقبال همکاران به طور جدی راه اندازی خواهد شد. 

برای این منظور در انتظار اعلام نظرات و پیشنهادات شما همکاران عزیز هستیم تا بتوان وبلاگ را   فعال ساخت. 

از همکاران همچنین درخواست می شود نظرات خود را درمورد مرام نامه فعالیت این وبلاگ اعلام کنند.  

ههمچنین در صورت استقبال از بین داوطلبان،  هیات مدیره ای تشکیل خواهد شد تا بتوان این وبلاگ را با مشورت همکاران به پیش برد.  

در انتظار نظرات شما هستیم 

گروهی از همکاران

نظرات 3 + ارسال نظر
بابک چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:56 ب.ظ

اقدام بسیار خوبی است امیدوارم با حمایت همه همکاران خبری سازمان بتوانیم با این وبلاگ مطالبات خودمان را مطرح کنیم. افزایش حقوق ها که در مقایسه با بسیاری از سازمان ها پایین تر است و در شان خبرنگاران ایرنا نیست یکی از مطالبات اصلی است.
موفق باشید

سیامک قادری پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:39 ب.ظ http://ourirna7.blogsky.com

با سلام

انصافا جای یک محفل مجازی اینچنینی خالی بود. اما باید متوجه بود که انجمن صنفی خبرنگاران ایرنا هنوز بر اساس آخرین جلسه مجمع عمومی آن قانونی است و استعفای اعضای آن پذیرفته نشده است بنا براین باید متوجه این بود که چنین پایگاه مجازی نباید جایگزین آن سازمان قانونی شود. به هر حال باید مطالبات صنفی اینائیان جدای از غوغاهای کنونی دنبال شود. موضوع حقوق و دستمزد - برخوردهای غیر قانونی و سیاسی و عقب افتادگی دریافتی های کارکنان ایرنا به نسبت سایر دستگاهها شروع خوبی برای فعالیت خواهد بود. اگر بتوانید خواسته های بر و بچه های ایرنا را اینجا جمع آوری کنید قدرت چانه زنی ایرنائیان در مقابل مدیریت های مختلف که لزوما هم منصف نیستند بالاتر می رود. بنده به شخصه هر گونه کمکی لازم باشد حاضر به همکاری هستم مشروط بر اینکه این انجمن همانند سایر وبلاگ ها و گده های ایرنایی همانند شبنامه ها بدون هویت نباشد.

عباس شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 04:34 ب.ظ

بهتر نیست همون اجمن را فعال کنیم البته این هم کار خوبی است

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد